Ads Top

Scotch & Soda gaat RFID samenwerking aan met Checkpoint


Klanten die bij Scotch & Soda winkelen hebben binnenkort een veel grotere kans om de juiste broek, rok, jas of trui te vinden dankzij de nieuwe driejarige samenwerking van de retailer met Checkpoint Systems, een leverancier van RFID-oplossingen.

Checkpoint zal gemiddeld 10 miljoen Scotch & Soda-kledingstukken per jaar voorzien van de nieuwste generatie RFID-labels, waardoor er een betere voorraadnauwkeurigheid zal zijn in het gehele bedrijf.

Door gebruik te maken van deze technologie krijgt de retailer volledig en realtime inzicht in zijn hele voorraad. Hierdoor kan hij zijn omnichannel-services, zoals 'click&collect', optimaliseren.

Dankzij RFID-technologie weet de keten beter hoeveel kledingstukken zij heeft in elke maat en kleur en waar ze zich bevinden. Dit geldt ook als klanten online kleding kopen. Die worden doorverwezen naar de dichtstbijzijnde click&collect-locatie of het dichtstbijzijnde ophaalpunt waar het betreffende kledingstuk zich bevindt.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.