Ads Top

Promod stimuleert digitaliseringsstrategie met Nedap iD Cloud

Nedap heeft het iD Cloud-platform binnen een jaar in alle eigen Promod-winkels geïmplementeerd. Nu is het de bedoeling om internationale partnerwinkels toe te voegen aan het project. Het belangrijkste doel is om real-time voorraadgegevens te gebruiken om Pick-from-Store te ontsluiten, zodat Promod de winkelvoorraad kan gebruiken voor omnichanneldoeleinden.

Promod staat bekend om een verscheidenheid aan stijlen met Franse vrouwelijke allure, en elke week komen er nieuwe artikelen binnen. Om ervoor te zorgen dat de artikelen in de juiste verkoopkanalen terechtkomen, brengt Promod RFID-labels aan tijdens de productie. Hierdoor kunnen de artikelen in de 420 winkels en in de distributiecentra in real-time worden gevolgd. Dankzij dit uniforme overzicht van voorraadgegevens kan Promod nauwkeurig voldoen aan de vraag. Of de consument nu online of in de winkel koopt.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.