Ads Top

lululemon werkt samen met Nedap om RFID-technologie in winkels wereldwijd uit te breiden

Nedap is door lululemon geselecteerd als hun nieuwe RFID-partner. Met Nedap iD Cloud wil lululemon de omnichannel winkelervaring van haar gasten in de meer dan 600 winkels wereldwijd verbeteren, door de beschikbaarheid van producten te optimaliseren.

In augustus 2022 begon lululemon met de implementatie van iD Cloud in haar Noord-Amerikaanse winkels. Het project werd in september afgerond toen alle winkels live gingen. lululemon zal begin 2023 doorgaan met de uitrol van Nedap iD Cloud naar Europa, het Midden-Oosten, Afrika en de Aziatisch-Pacifische regio, om de groei in nieuwe markten te stroomlijnen.

Ailen Bilharz, directeur van iD Cloud Platform Noord-Amerika bij Nedap, merkt op: 'Retail heeft gewoonlijk te maken met een steeds veranderende omgeving en lululemon heeft een sterke positie opgebouwd door trouw te blijven aan hun visie en waarden bij het bedienen van hun gasten over de hele wereld. Als zeer geavanceerde RFID-gebruikers, luidt lululemon’s met de implementatie van het iD Cloud-platform de volgende fase van hun RFID-reis in. Met Nedap's schaalbare real-time oplossing zal lululemon blijven voldoen aan vraag en aanbod in alle kanalen en tegelijkertijd de digitale en fysieke gastervaring verbeteren.'

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.