Ads Top

Zweedse modeketen Lindex kiest Nedap voor grootschalige RFID-uitrol

Nedap is door Lindex geselecteerd om Nedap iD Cloud te implementeren. Lindex heeft als doel om de voorraadnauwkeurigheid te verhogen, wat leidt tot een hogere productbeschikbaarheid over alle kanalen. De uitrol omvat meer dan 400 Lindex-winkels in Scandinavie, het Verenigd Koninkrijk en Oost-Europa.

Als onderdeel van de implementatie zal Nedap Lindex voorzien van haar iD Cloud-platform om het voorraadbeheer te stroomlijnen en de klantervaring te verbeteren. Door RFID te gebruiken kan Lindex zijn voorraden nauwkeuriger volgen en beheren, wat leidt tot verbeterde beschikbaarheid van producten en minder tekorten.

Door RFID-technologie te adopteren, zet Lindex een essentiele stap in haar Digital Store Program, dat tot doel heeft producten en processen binnen de organisatie te digitaliseren. Florian Westerdahl, Head of Technology bij Lindex, zegt: "Als onderdeel van onze digitaliseringsstrategie moeten we elk item uniek kunnen identificeren. Dit leidt uiteindelijk tot volledige zichtbaarheid van het artikel in onze hele supply chain.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.