Ads Top

Chipkaart soap bij NS


NS heeft een bijzondere manier bedacht om personeel op een luchtige manier te informeren over de OV-chipkaart: een soap. De soap start op 5 november onder de naam "Check in Check uit" en verschijnt iedere twee weken op internet. De soap heeft als doel de aandacht voor de ov-chipkaart onder het NS personeel weer wat omhoog te brengen en deze aandacht ook vast te houden. "We wilden iets wat meer zou opvallen en waarvan mensen niet het idee hadden, pfff, moet ik weer wat lezen en weer wat onthouden." zegt Monique Broekhoff  van Moodies, die het concept voor NS heeft uitgewerkt.

2 opmerkingen:

  1. Nog een leuke, vandaag krijgt iedereen 40% korting buiten de spits, dus ook mensen zonder voordeel urenkaart. De korting is echt voor iedereen te gebruiken...

    Oh ja, 1 uitzondering... de OV-chipkaartgebruikers kunnen geen gebruik maken van deze actie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.