SRS rust Didato uit met polsbandjes en klantentellers
Het kassasysteem van SRS, StorePos, kan real-time gekoppeld worden aan verschillende systemen en oplossingen. Herenmodezaak Didato heeft van deze mogelijkheid slim gebruik gemaakt door haar kassasysteem te koppelen aan RFID polsbandjes en het integreren van klantentellers. Door deze koppelingen verlopen de verkopen sneller en nauwkeuriger en heeft men een goed inzicht van de klantconversie.
Om het inlogproces, en daarmee ook de verkopen, beter en sneller te laten verlopen heeft Didato ervoor gekozen om het personeel in te laten loggen via een RFID polsbandje. Elke medewerker bij Didato beschikt over een eigen RFID polsband waarmee zij kunnen inloggen. De medewerker wordt automatisch op de kassa ingelogd door de polsband langs een sensor te bewegen, op deze manier worden de verkopen direct gekoppeld aan de juiste persoon. Daarnaast heeft Didato klantentellers laten installeren door SRS en gekoppeld aan StorePos. De klantentellers houden precies bij hoeveel klanten de winkel per uur in en uit zijn gegaan, zo kan het verschil tussen het aantal bezoekers, het aantal kopende klanten en het aantal personeelsleden in de winkel makkelijk worden geanalyseerd. Wanneer is het spitsuur en staan er dan wel genoeg medewerkers is de winkel of mist u verkopen?
Om het inlogproces, en daarmee ook de verkopen, beter en sneller te laten verlopen heeft Didato ervoor gekozen om het personeel in te laten loggen via een RFID polsbandje. Elke medewerker bij Didato beschikt over een eigen RFID polsband waarmee zij kunnen inloggen. De medewerker wordt automatisch op de kassa ingelogd door de polsband langs een sensor te bewegen, op deze manier worden de verkopen direct gekoppeld aan de juiste persoon. Daarnaast heeft Didato klantentellers laten installeren door SRS en gekoppeld aan StorePos. De klantentellers houden precies bij hoeveel klanten de winkel per uur in en uit zijn gegaan, zo kan het verschil tussen het aantal bezoekers, het aantal kopende klanten en het aantal personeelsleden in de winkel makkelijk worden geanalyseerd. Wanneer is het spitsuur en staan er dan wel genoeg medewerkers is de winkel of mist u verkopen?
Geen opmerkingen: