Stoffig bierviltje wordt dynamisch reclameobject
Met de toevoeging van een dynamische qr-code op een anders zo gewoon viltje is het mogelijk diverse relevante informatie aan de horecagast te presenteren. Denk hierbij aan het menu van de dag, de wijnkaart een korte bedrijfsvideo of een uitnodiging in te schrijven op de nieuwsbrief. Het bierviltje was tot nu toe beperkt als informatiedrager. Met de qr-code is die beperking opgeheven. Na een paar weken proefdraaien en vele enthousiaste reacties wordt het Infoviltje nu officieel gepresenteerd.
Het Infoviltje ligt letterlijk en figuurlijk dicht bij de gasten, die vroeg of laat aandacht hebben voor de daarop geplaatste informatie. Het Infoviltje leent zich uitstekend voor zeer verrassende en tot de verbeelding sprekende uitingen. Mensen zijn nieuwsgierig en scannen met hun smartphone de qr-code om vervolgens een verrassende boodschap te zien. Met het Infoviltje bepaalt de horeca-ondernemer zelf wat hij aan zijn gasten vertelt, of hij biedt de (advertentie)ruimte op zijn viltjes aan bij andere adverteerders die bij de gasten in beeld willen komen.
Het Infoviltje ligt letterlijk en figuurlijk dicht bij de gasten, die vroeg of laat aandacht hebben voor de daarop geplaatste informatie. Het Infoviltje leent zich uitstekend voor zeer verrassende en tot de verbeelding sprekende uitingen. Mensen zijn nieuwsgierig en scannen met hun smartphone de qr-code om vervolgens een verrassende boodschap te zien. Met het Infoviltje bepaalt de horeca-ondernemer zelf wat hij aan zijn gasten vertelt, of hij biedt de (advertentie)ruimte op zijn viltjes aan bij andere adverteerders die bij de gasten in beeld willen komen.
Geen opmerkingen: