Moods of Norway rolt wereldwijd RFID uit
Checkpoint Systems rolt wereldwijd zijn RFID-systeem uit bij de modeketen Moods of Norway.
Deze retailer, met winkels in Noorwegen, de VS en Zweden, versnelt dankzij RFID zijn volledige identificatieproces. Daarnaast wordt het mogelijk de kledingstukken door de gehele keten te volgen, van de bron tot de winkel. Moods of Norway vergroot op die manier de beschikbaarheid van zijn artikelen zodat klanten altijd vinden wat ze zoeken.\
Behalve in de winkels zelf, gebruikt Moods of Norway RFID voor omnichannel online bestellingen. Ongeveer 20 procent van de online bestellingen wordt geleverd vanuit de winkelvestigingen.
Moods of Norway gebruikt de Zephyr 2 RFID labels van Checkpoint voor al haar producten. Het gaat hierbij om een premium RFID label van de nieuwe RFID labelrange, die voor diverse kleding- en hardlinecategorieën (denk aan juwelen, elektronicazaken, DHZ) in de Verenigde Staten en Europa werden goedgekeurd. Moods of Norway gebruikt hetzelfde label wereldwijd in meerdere categorieën en stroomlijnt zo ook de antidiefstal bronbeveiliging. Labelen aan de bron zorgt ervoor dat het beveiligingsproces niet langer een intensief manueel proces is in de winkel. Dat gebeurt voortaan centraal tijdens het productieproces. Het winkelpersoneel hoeft zelf geen labels meer aan te brengen.
De moderetailer gebruikt het e-commerceplatform Check-Net van Checkpoint Systems om de gehele modecollectie aan de bron te labelen. Dat doet Checkpoint voor meer dan 70 leveranciers verspreid over China, Turkije, Nederland, India, etc. Check-Net vereenvoudigt het volledige bestelproces van de productie van de RFID labels tot het verschepen van de goederen naar de verkooplocaties. V
Behalve in de winkels zelf, gebruikt Moods of Norway RFID voor omnichannel online bestellingen. Ongeveer 20 procent van de online bestellingen wordt geleverd vanuit de winkelvestigingen.
Moods of Norway gebruikt de Zephyr 2 RFID labels van Checkpoint voor al haar producten. Het gaat hierbij om een premium RFID label van de nieuwe RFID labelrange, die voor diverse kleding- en hardlinecategorieën (denk aan juwelen, elektronicazaken, DHZ) in de Verenigde Staten en Europa werden goedgekeurd. Moods of Norway gebruikt hetzelfde label wereldwijd in meerdere categorieën en stroomlijnt zo ook de antidiefstal bronbeveiliging. Labelen aan de bron zorgt ervoor dat het beveiligingsproces niet langer een intensief manueel proces is in de winkel. Dat gebeurt voortaan centraal tijdens het productieproces. Het winkelpersoneel hoeft zelf geen labels meer aan te brengen.
De moderetailer gebruikt het e-commerceplatform Check-Net van Checkpoint Systems om de gehele modecollectie aan de bron te labelen. Dat doet Checkpoint voor meer dan 70 leveranciers verspreid over China, Turkije, Nederland, India, etc. Check-Net vereenvoudigt het volledige bestelproces van de productie van de RFID labels tot het verschepen van de goederen naar de verkooplocaties. V
Geen opmerkingen: